ŠKODA TUDOR 1102
Základom ŠKODY TUDOR je typický škodovácky podvozok tvorený nosnou rúrou vpredu vidlicovým rámom pre uloženie prevodovky, vzadu má umiestnený diferenciál. Názov Tudor vznikol z anglického – „Dvojité dvere“, odtiaľ bolo ľudové – aj oficiálne pomenovanie automobilu Tudor. Na výkyvných polonápravách boli odpružené priečne listové pera, kde boli umiestnené priečniky, ktoré umožňovali uchytenie karosérie. Drevená kostra vozidla bola obitá oceľovým plechom. Radenie prevodovky boło primo – pákou na veku prevodovky. Brzdy vozidla boli hydraulické, voz mal centrálne mazanie podvozku a riadenie na rozdiel od Popularov boło skrutkou maticou. Motor bol štvorvalcový radový štvortakt s objemom 1089 cm3 s rozvodom OHV. Bol osadený horizontálnym karburátorom Solex 26 UAHD. Palivo prichádzalo z nádrže umiestnenej na deliacej ploche motorového priestoru. Čerpadlo paliva nebolo stačil samospád. V motore boli mokré vložky valcov, čo umožňovalo jednoduché opravy, dali sa vykonať až 4 výbrusy motorov.
V roku 1949 dochádza k modernizácii typu Škoda 1101. Vzniká typ 1102. Ten sa vyrába až do konca roka 1952. Na prvý pohľad má širšie predné okrasné lišty na maske a ich menším početom. Postupne sa aj radenie presťahovalo pod volant na stĺpik, menia sa aj prístroje a ďalšie detaily ako sú nárazník, vetracie otvory atď.
Vozidlá Tudor boli vyrábané vo všetkých variantoch, boli to už spomínané dvojdverové Tudory, tiež sedany vo štvordverovom prevedení. (aj týmto sa paradoxne hovorilo štvordverový Tudor). Ďalej sa vyrábali rôzne úžitkové karosérie ako napr. firemné van, sanitka pod.
Sodomka vytvorila pekný kabriolet. V Kvasinách sa vyrábali v obmedzenom množstve aj dvojsedadlové roadstery, ktoré boli však väčšinou na vývoz. Originálov sa zachovalo pár.