Škoda 633
Autom, ktorý prišiel na trh začiatkom sezóny 1932, zavŕšila Škoda modernizáciu svojej modelovej rady klasicky stavaných automobilov s obdĺžnikovým rámom a tuhými nápravami, odpruženými pozdĺžnymi listovými perami. Najlacnejšie československý šesťvalec, hlásala reklama na typ 633 a zdôrazňovala, že ide o vozidlo rýchly, spoľahlivý, elegantný a úsporný. Škoda 633 zaujala v ponuke značky miesto medzi štvorvalcami 422 a 430 a väčším šesťvalcom 645. nové auto ako štvordverový sedan stál 47 500 Sk. Srdcom šesťstotridsať trojky bol kvapalinou chladený radový šesťvalec 1792 cm3 s výkonom 33 k (24 kW) / 2800 min-1. Motor s rozvodom SV mal štyrikrát uložený kľukový hriadeľ a hliníkové piesty. Prostredníctvom jednokotúčovej suchej spojky, a trojstupňovej mechanickej prevodovky a spojovacieho hriadeľa poháňal kolesá zadnej nápravy. Elektrická sústava vozidla pracovala s napätím 12 V, bubnové brzdy mali mechanické ovládanie šiestich lankami. Diskové kolesá niesla pneumatiky rozmeru 4,75-18. Obdĺžnikový rám z oceľových výliskov mal dvojicu robustných pozdĺžnikov, ktoré boli nad zadnou nápravou vyhnutý smerom nahor, a päť priečok. Obe tuhej nápravy boli odpružené pozdĺžnymi listovými perami, umiestnenými mierne šikmo k pozdĺžnej osi vozidla, tlmenie obstarávali protilisty per a kvapalinové tlmiče.
Hmotnosť kompletného podvozku mala hodnotu 835 kilogramov, svetlá výška nad vozovkou 180 mm. Pri rázvoru náprav 2775 mm a rozchodu kolies 1300 mm vpredu aj vzadu bola Škoda 633 s uzavretou karosériou dlhá 4200 milimetrov, široká 1600 mm a vysoká 1670 mm. Hmotnosť uzavretého vozidla sa pohybovala okolo 1150 kg. Palivová nádrž pod prednou kapotou mala objem 35 l, v zadnej časti auta bol štandardne montovaný kufor na batožinu s hore odklápacím vekom a za ním dvojica náhradných kolies. Podľa údajov z dobových prospektov dosahovala Škoda 633 najväčšej rýchlosti 100 km / h a priemerne spotrebovala 12 litrov benzínu na 100 km. Spočiatku sa Škoda 633 vyrábala predovšetkým v prevedení tudor a sedan, v menších počtoch aj ako dvojdverový štvormiestny kabriolet s koženými poťahmi sedadiel. Továreň ponúkala aj samotný podvozok ku karosovaniu, okrem iného aj k stavbe dodávkových a sanitných vozidiel. Vzhľadom k odbytovej kríze bolo každej predanej chassis dobré. V sezóne 1933 dostali vozidlá Škoda 633 modernizovanej karosérie zaoblenejšie tvarov, sedan mal novo predné aj zadné dvere zavesené vzadu. V ponuke pribudol dvojdverový štvormiestny polokabriolet s pevnými rámami dverí a zadných bočných okien a so skladacou plátennou strechou. Posledné dva z viac ako piatich stoviek automobilov Škoda 633 opustili montážnu linku v roku 1935, tým ale história tohto typu neskončila. Rad podvozkov zostala v sklade automobilky a postupne sa predávajú.